úterý 10. července 2012

Novinky posledních týdnu!

- konala se před odletová schůzka, myslím si, že o ní nemá ani cenu psát :D řešili se věci co nemáme dělat, co můžeme, každý si tím musí projít, nařízení od vlády US. Ale asi  nejzajímavější  byli studenti, kteří se vrátili  z US a vyprávěli nám o svých zážitcích! U toho jsem se nejvíc nasmál! :D A nakonec jako na každé před odletové schůzce si některý rodiče mysleli, že jim dítě přijede na prázdniny či Vánoce :D hlavně, že to je napsaný na webu i v přihlášce. Ale aspoň jsem se pobavil.
- přetrpěl jsem hodinu a půl nad registrací na Ambasádu, zítra jdu na pohovor. Když bude čas, bude i článek!
- Můj odlet se uskuteční 4.8. a ta cesta bude fakt cool, 2 přestupy ale co čekat! Pod článkem je obrázek.



Mapa mého letu

2 komentáře:

  1. No mě vyplňování toho blbýho DS160 zabralo taky asi 2 hodiny, ale furt to bylo lepší než čekání na pohovor na ambasádě (taky asi 2 hodiny :))) fakt nuda tohle ... jinak hodně šťestí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, máš pravdu :D ale jsem rád, že to mám za sebou :D nejhorší bylo pro mě když jsem si vzpomněl, že mi budou brát otisky prstů a já neumím anglicky prsty, jen palec :D

      Vymazat